"Şeytan İçinde ki Sestir; O Sese Kulak Ver"

-Zorlu BUĞRAHAN-

19 Şubat 2009 Perşembe

off :(

a.q bu kpss elimi kolumu bağlıyor. bazen diyorum yemişim kpss sini çalışmıycam sonra bazen de diyorum çalışmayıpta ne ok yiycem :S düşünüyorum yaş gelmiş 23 e bu yaştan sonra benden ne çırak olur ne kalfa. mecburen tekrar başlıyorum ders çalışmaya ben napim sistem utansın :D (birileri illaki günah keçisi olmalı ) uzun lafın kısası kpss işi halloluncaya kadar yine bu gelgitler olacak dolayısıylada yildirimordulari.com bi online bi ofline olacak. bu benimde işime gelmiyor ama yapacak bişe yok. yildirimordulari.com suan benim bloğa yönlendirdim. kimbilir artık ne zaman online olur :((

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hiç sorma abi yaw. Sen yine kendini kurtarmışsın :) En azından üniversiteye kadar gelmişsin. Biz daha aq devletinin hiç sormadığı meslek lisesinde okuyoruz. Eğitim Sisteminin aq...

 
Dizi