"Şeytan İçinde ki Sestir; O Sese Kulak Ver"

-Zorlu BUĞRAHAN-

31 Temmuz 2009 Cuma

kpss 1 zorlu 0 :(

yazık oldu a.q resmen diplomalı hıyarcı olduk :( Allah'tan hıyar (gibi adam) bulmakta sorun yaşamıyoruz :D

28 Temmuz 2009 Salı

bugün benim doğum günüm(müş) :(

vay anasını 28 temmuz gelmiş çatmış :)

26 Temmuz 2009 Pazar

C-5 İŞKENCE

Hakim bey..Hakim bey..bütün dünyamı
Yıkarak yaptılar benim sorgumu.
C-5 denen yere gözlerim bağlı,
Tıkarak yaptılar benim sorgumu.

Savcının ağzından şu okunanlar,
Benim suçum değil, hep yalan bunlar!..
Dövdüler hakim bey, ağzımdan kanlar,
Akarak yaptılar benim sorgumu.

Düştüm ki, bir sürü Moskof piçine
Biri de demedi; "bunun suçu ne?"
Tabancayı ta ağzımın içine
Sokarak yaptılar benim sorgumu.

Döve döve işettiler altıma,
Bayıldıkça sarıldılar horuma,
Islatıp ıslatıp tekrar sırtıma,
Çıkarak yaptılar benim sorgumu.

Kimi vurdu, kimi baktı seyrime,
Jop izleri oluk oldu böğrüme,
Siğaranın ateşiyle bağrıma,
Çökerek yaptılar benim sorgumu.

Kimi şarap içti, kimisi rakı,
Karmakarışık oldu her türlü koku,
Döverek pisletip, ağzıma b...
Dökerek yaptılar benim sorgumu.

Jileti vurdular ileri-geri,
Dilim dilim oldu yarıldı deri,
Yarılan yerlere tuzu, biberi,
Ekerek yaptılar benim sorgumu.

Tırnağım söküldü kelpeten ile,
C-5 ler konuşsa gelse de dile,
"Su" diye yalvardım!.. Hep güle güle,
Bakarak yaptılar benim sorgumu.

Şişe ile zorladılar kıçımı,
Tuzlu su verdiler, yaktı içimi.
Derisinden kopanaca saçımı,
Çekerek yaptılar benim sorgumu.

Allahsız, kitapsız sekiz-on ayı,
Suçsuzum dedikçe, vurdu sopayı.
Burnuma soktular tornavidayı,
Bükerek yaptılar benim sorgumu.

Biri bu "Soyer"di domuzun dölü!..
Sesinden tanıdım, değilim deli.
Tenasül uzvuma ceryanlı teli,
Takarak yaptılar benim sorgumu.

Hakim bey; erkeklik kalmadı daha!..
Ölem diye çok yalvardım Allah'a.
Avuç içlerimden tutup çarmıha,
Çakarak yaptılar benim sorgumu.

Babamı almaya, ve gittiler.
Anama, eşime neler ettiler!
Çocuğumun boğazından tuttular,
Sıkarak yaptılar benim sorgumu.

Yavrumu görünce çıldırdım dedim(!)
Ne derseniz kabul, saldırdım dedim.
Atatürk'ü bile öldürdüm dedim.
Yakarak yaptılar benim sorgumu.

Ozan Ârif anlatamaz kaygımı,
Yitirdim kanuna olan saygımı!
Velhasıl "Devlete güven" duygumu,
Sökerek yaptılar benim sorgumu.

19 Mart 1982

bu ne dili


bookuma takılıyodum bişe denk geldi aynen şöyle yazmış "işde bhen yha" bu nasıl bir dil nasıl bi konuşma tarzı. böyle konuşanların alayının çenesine sıçiyim. güzelim Tükçe ne hale geldi. ayıp yav :@

bengü hanım - iki melek kop kop :))))

24 Temmuz 2009 Cuma

elfida hiç bu kadar güzel seslendirilmemişti

kulaklığı takın dinleyin a.q süper yav. haluk levent değil ona bin basar ( kusura bakma haluk adam senden daha güzel seslendirmiş :) )

21 Temmuz 2009 Salı

Aşk Tutulmas - online full izle

süper bi aşk filmi kessssinlikle izleyin ;)



Konu : Fanatik bir Fenerbahçe taraftarı olan Uğur, bir ilaç mümessilidir. Gündelik hayatında gayet sakin bir kişiliği varken söz konusu futbol olduğunda bambaşka bir adam olmaktadır. Kazanma arzusu ve totemler onu diğer fanatiklerden ayıran en büyük özelliğidir. Annesi ve kız kardeşiyle birlikte yaşayan Uğur, annesinin evlenme baskısından sıkılmıştır. Söz konusu evlilik olduğunda Pınar da aynı baskıyı annesinden görmektedir. Trafik kazası sonucu tesadüfen Pınar ile Uğur tanışırlar. Bu tanışma hem Uğur’un ve hem de Pınar’ın hayatında köklü değişikliklere neden olacaktır.

Yapım : 2008, Türkiye
Tür : Komedi / Romantik
Yönetmen : Murat Şeker
Senaryo : Murat Şeker, Selami Genli
Oyuncular : Murat Akkoyunlu, Erhan Emre, Ayten Uncuoğlu, Fahriye Evcen, Ali Erkazan, Sarp Apak, Suzan Aksoy, Tolgahan Sayışman, Filiz Ahmet, Feridun Düzağaç, Yasemin Öztürk, Tim Seyfi, Rahşan Gülşen
Yapımcı : Murat Şeker
Müzik : Feridun Düzağaç, Serhat Ersöz
Süre : 1 saat, 30 dk.
Gösterim Tarihi : 24 Ekim 2008

part 1



part 2



part 3



part 4

bir kaç yeni eklenti

blönge bi kaç yeni eklenti kurdum gayette hoş oldu biri kaç kere okunmuş bu yazı eklentisi diğeri de devamını oku eklentisi ikiside çok hoşuma gitti. davsiye ederim bloğunuz varsa muhakkak kullanın.
hem anasayfada daha fazla kayıt yayınlamanıza olanak sağlıyor hemde yazılarınızın aldığı hitten haberdar oluyorsunuz. he yok efenim bu eklentiler vs boş düyorsanız eklemeyin sürünün a.q :)

devamını oku eklentisi:

http://davuterarslan.blogspot.com/2009/07/bloggerda-devamn-oku-eklentisi-yapmak.html

kaç kere okundu eklentisi:

http://davuterarslan.blogspot.com/2009/04/blogger-yaznz-kac-defa-okundu.html

19 Temmuz 2009 Pazar

vay a.q bir filme böyle yorum



gençlik nereye gidiyorsun :D bir filme yorum yazılmıs ben hüseyin antalyadan olanlar arasın :D ula antalyada olanlar hüseyini bi arasın :D bu ne abazalık :S yav yazık yazık gençlik yazık a.q :D

Tripkolik - Ne olur gitme



Bu muydu bizim bitmez aşkımız
Ah yanar kalbin ellerimde
Yok ki çare gel gitme
Aşkımızı terketme
Öldüm ben aşkından
Yok bir çare gel gitme
Hayatımda görmedim ben
Böyle sevme terketme
Hayatımda tanımadım ben senin gibi
Sahte dolmaz gönüllerde

Yaşadığın sevgilerde kahpe adın
Belimde mızrak kalbimde
İçtim yine sevgilim sana
Şerefine değil şerefsizliğine
Eğildim yine önünde gözlerim
Yaş doldu ne olur gitme

Bu muydu bizim bitmez aşkımız
Ah yanar kalbin ellerimde
Yok ki çare gel gitme
Aşkımızı terketme
Öldüm ben aşkından
Yok ki çare gel gitme
Hayatımda görmedim ben
Böyle sevme terketme

Yok ki yine ellerimde
Yok ki ben sensizim
Yokluğunsa derbederde
Yalnız seni özledim
Ah gözlerimde tek bir damla kaldı
Ben sefil gittiğinde öldüm yarim
Bilmesen de dost kefil
Sus ve dinle son dört var
Kaderde de hep dert var
Sahte gülüşdense zarar
Her gün aynı sahne oynar
Kandırılır insan ve
Yalan dolu hayatlar
Gözleriyse yaş dolar
Şimdi otur ağla yar

Bu muydu bizim bitmez aşkımız
Ah yanar kalbin ellerimde
Yok ki çare gel gitme
Aşkımızı terketme
Öldüm ben aşkından
Yok ki çare gel gitme
Hayatımda görmedim ben
Böyle sevme terketme

Sensizlik de var kalbimde
Var evet var
Melankolik düşlerimin
İçindeki sorular
Ellerimde yalnızlığı oynuyor bu aralar
Anlamam koca bir dünya
Neden gelir bana dar
Ben miyim sen misin yoksa hayat mı suçlu
Sevenlerin dünyasına adeta gölge oldu
Durmadan vurdu kurdu kahpe oyunumu
Yoruldu bu beden bana görülen buydu

Bu muydu bizim bitmez aşkımız
Ah yanar kalbin ellerimde
Yok ki çare gel gitme
Aşkımızı terketme
Öldüm ben aşkından
Yok ki çare gel gitme
Hayatımda görmedim ben
Böyle sevme terketme

Aşk Doktoru Online Full izle

izlemekten çok büyük zevk aldığım süper bir film. according to me izlemelisiniz :D



Tür : Komedi / Romantik / Romantik Komedi
Gösterim Tarihi : 18 Mart 2005
Yönetmen : Andy Tennant
Senaryo : Kevin Bisch
Görüntü Yönetmeni : Andrew Dunn
Yapım : 2005, ABD , 115 dk.
Aşk Doktoru - Hitch (Türkçe Dublaj)

Müzik : George Fenton , Alan Elliott
Oyuncular:Will Smith (Alex ‘Hitch’ Hitchens) , Eva Mendes (Sara) , Kevin James (Albert) , Amber Valletta (Allegra Cole) , Julie Ann Emery (Casey) , Robinne Lee (Cressida) , Nathan Lee Graham (Geoff) , Adam Arkin (Max) , Michael Rapaport (Ben) , Jeffrey Donovan
Konusu:Kısaca Hitch olarak bilinen Alex Hitchens, New York’ta yaşayan ünlü bir “aşk doktoru”dur. Eşsiz “reçeteleriyle” sayısız erkeğe yardımcı olmuştur. Onun sayesinde bir çok erkek hayallerinin kadınının gönlünü fethetmiştir. Bir gün, Allegra Cole isimli güzel yıldıza kafayı takmış olan silik muhasebeci Albert ondan yardım ister. Hitch ilk defa zorlanır.
Yolu, Allegra’nın peşinde olan güzel ve zeki dedikodu gazetesi yazarı Sara Melas ile kesiştiğinde ise ilk defa aşık olur. Oysa Sara’nın niyeti Hitch’in maskesini düşürmektir.


part 1



part 2



part 3



part 4



part 5

hayırlı kandiler

Alayınızın kandilini kutlarım :)

17 Temmuz 2009 Cuma

Sevin Gayrı

İlgili aramalar: tv - sevin gayri!!!!! -  sevin -  gayri -  tv


Beni derde koyup kaçtın
Gözün aydın sevin gayrı
Yüreğime yara açtın
Gözün aydın sevin gayrı

Bir zamanlar benim oldun
Ömür fidanımı yoldun
Yeni bir sevgili buldun
Gözün aydın sevin gayrı

Verdiğin sözleri nettin
Beni yakıp yıkıp gittin
Harabeydim viran ettin
Gözün aydın sevin gayrı

ubuntu dragon theme

çok hoşuma giden bi theme kurdum sizlerle bi kaç görüntü paylaşmak istedim. işte bi kaç görüntü:





15 Temmuz 2009 Çarşamba

lifestealer.org

lifestealer kardeşimin açtığı güzel bir blog tema vs benim çok hoşuma gitti ayrıca güzel paylaşımlar, dipnotlar ve videolar mevcut. ziyaret etmenizi ısrarla tavsiye ediyorum. kardeşim hayırlı olsun

Azer Bülbül - Amman Güzel Yavaş Yürü

video

13 Temmuz 2009 Pazartesi

bissürü yeni nick

maşallah şöyle bi zone-h.org a baktımda yeni yeni bissürü nick var. umarım işinin eri bireyler çoğalıyodur. bide şöyle bi mantık var hacklendi biri diyelim hemen nick değişiyor yahu ne nick değişiyon hacklenecen, hackleyecen bu işler böyle olur nick için emek verecen yeminlen 5 nicki olan adam tanıyorum :S amaç ne ya sosyal yada adam hacklendikçe değişmiş.

10 Temmuz 2009 Cuma

sıçtığım hayatı

bu kadar

//ZoRLu

9 Temmuz 2009 Perşembe

Mutluluk - Online Full izle



Mutluluk Filminin Konusu

Film, Meryem’in perişan ve baygın halde, bir göl kenarında bulunmasıyla başlar. Ailesi kızlarının bir namussuzluk yaptığını düşünerek töre gereği öldürülmesine karar verir. Öldürme görevi ise yakın akrabası Cemal’e verilir. Çıktıkları ölüm yolculuğunda, Meryem ve Cemal’in yolları, Profesör İrfan Kurudal’la kesişir. Bu karşılaşma üçünün de kaderlerini değiştirecek mutluluğa doğru bir yolculuğun başlangıcı olur.

Yönetmen : Abdullah Oğuz
Senaryo : Kubilay Tunçel, Abdullah Oğuz
Oyuncular : Talat Bulut, Özgü Namal, Murat Han, Lale Mansur, Mustafa Avkıran
Filmin Türü : Drama
Orijinal Adı : Mutluluk
Yapımcı Firma : ANS Yapım
Yapım Yılı : 2007
Yapım Ülkesi : Türkiye
Orijinal Dili : Türkçe
Resmi Sitesi : http://www.mutlulukfilm.com/
Dağıtıcı Firma : Kenda Film
Vizyon Tarihi : 16.03.2007

8 Temmuz 2009 Çarşamba

Cehenneme Bir Adım Full online izle

universite 1. sınıfta izlemiştim şimdi aklıma geldi yayınlayayım dedim. kulaklıkları takıp izlemeniz gereken bi film ama yemeyen izlemesin :)

part 1



part 2



part 3



part 4

ubuntuya adobe flash player kurulum

çok basit iki işlem gerekli. birincisi wget komutu ile flash10_en.sh dosyasını çekmek ikincisi dosya yı çalıştırmak

işte komutlar:

$ wget http://queleimporta.com/downloads/flash10_en.sh
$ sudo bash ./flash10_en.sh

sonrasında firefox ta açık tüm pencereleri kapatıp yeniden başlatın.

pusu artık star da

Bir süre önce Show TV ile yollarını ayırdıklarını açıklayan Pana Film yetkilileri, dün Star TV ile "Kurtlar Vadisi Pusu" için bir yıllık anlaşma imzaladı.

"Kurtlar Vadisi Pusu", sonbaharda başlayacak yeni yayın döneminde yine gününde (Perşembe) ekrana gelecek, ama bu kez kanalı farklı olacak.

"Kurtlar Vadisi Pusu" yeni yayın döneminde artık Star TV'de ekrana gelecek.

"Kurtlar Vadisi Pusu"nun Show TV ile yollarını ayırdığını, Star TV ile prensipte anlaştığını günler önce yazan haberkonseyi.com, dizinin Star TV ile yaptığı anlaşmayı da duyuran ilk haber sitesi oldu.

Show Tv'den bölüm başı 800 bin TL alan Pana Film'in Star TV'den 1 milyon TL alacağı öğrenildi

str0ke kepenk kapattı :(

ekonomik krizden olsa gerek artık str0ke bu işleri bıraktığını resmen açıkladı :) şaka bi yana a.q bu çok üzücü bir durum. tek uğraşımız vardı. sanalın ne anlamı kaldı :S

şöyle diyor:

bu bir veda başlığı. keşke zamanım olsaydı da devam edebilseydim. son üç ay ben yaptım bu işi (hafta sonları hariç). gurur duymak için boktan birçok işten daha iyi bir iş bu. yazarlar için bu adil değil (bu işin bitmesi). verdikleri destek için herkese teşekkür ediyorum.

7 Temmuz 2009 Salı

Kemençe Show



rakı içtim testiden benim idin eskiden
olsun mekanı cennet sizi bana dost eden
usul git yavaş yürü rampada yorulursun
kalbime haciz koydun icra memurumusun

Yemin Ettim - İbrahim Tatlıses

eski bir parça ama yaman söylemiş şerefsiz of ulan of






Asırlardır yalnızım
Pişmanım alın yazım
Bir öfkeye mahkum ettik herşeyi
Bir yemin ettim ki,dönemem
Üzüntülerinden,soldum kederlerinden
Cehennemde yansın bu dilim
Bir yemin ettim ki,dönemem

Seni versinler ellere
Beni vursunlar
Sana sevdanın yollarını
Bana kurşunlar

Kıyametler kopuyor zavallı yüreğimde
Tükendim tükendim tükendim artık
Hiç mi özlemedin?
Hiç mi hakkım yok?
Bir ara bir sor Allah aşkına

Seni versinler ellere
Beni vursunlar
Sana sevdanın yollarını
Bana kurşunlar

5 Temmuz 2009 Pazar

yeni hack yöntemi ( lamzor metod )

zone-h.org a bakıyodum bişe gözüme carptı xx.gom/index.php?option=com_weblinks simdi metottan biraz bahsedeyim ( şahsen ben tasvip etmiyorum kullananlarıda kınıyorum :D ) siteye giriyosunuz joomla kurulu siteye üye oluyorsunuz ve sonra link ekle diyorsunuz ekleyeceğiniz linke, title a vs hacked bilmem kim yazıyosunuz ve link ekle diyorsunuz alın size hack :S bumudur amuğa goyum yani hack, hackerlık bu mudur ? ben hacker değilim ama biliyorum ki hackerlık vs bu değil bokunu cıkarmayın su işin :S he yinede sen bize dork ver biz kendimizi kandırmak istiyoruz diyorsanız alın size dork:

dork: inurl:"index.php?option=com_weblinks"

hatta yıldızlı sitelerede cakmak istiyosanız:

dork: inurl:"gov.*/index.php?option=com_weblinks"

yav akıllı olun amk benden tavsiye nickinizi böle seylerle karalamayın ;)

NoT: lütfen Yanlış anlamayın, sadece yakıstıramıyorum ;)

7 Numara - 1. Bölüm Online Full izle


7 Numara 1.Bölüm Tek Parça

3:10 Yuma Treni Online Full izle



1957 yapımı western klasiği 3:10 to Yuma’nın, yönetmen James Mangold’un elinde yeniden hayat bulduğu film, 90’lardan itibaren saygınlığını geri kazanmaya başlayan türü, çok boyutlu bir senaryo ve oyuncu avantajıyla temsil ediyor.


3:10 Yuma Treni

3 Temmuz 2009 Cuma

vuuu kpss soruları çalınmış :D

ığdırda sorular çalınmış, çözülmüş ve Türkiye geneline dağıtılmış sınav iptal edilebilirmiş vs vs hadi hayırlısı :D

Buffer Overflowa Sebep Olan Fonksiyonlar

gets() -> fgets() – karakterleri okur

strcpy() -> strncpy() – içeriği önbelleğe kopyalar.
strcat() -> strncat() – önbellek birleştirme, sıralama
sprintf() -> snprintf() – önbelleği farklı tipteki verilerle doldurur

(f)scanf() – STDIN’den okur

getwd() – çalışılan dizini döndürür

realpath() – tam yolu döndürür

2 Temmuz 2009 Perşembe

buffer overflow mantığı

kafayı yedim a.q buffer yüzünden ama nettim nettim öğrendim mantığını azda olsa :P şimdi mantık su her programda geçici hafıza (stack) mevcut eğer bu geçici hafıza denetimi sağlam olmazsa gerekenden fazla veri göndererek hafızada tasmaya sebep olabiliriz. diyelim programdan bi bi istekte bulunduk program isteği alıyor ve iletiyor aynı yolu takip ederek size cevap veriyor. işte eğer hafıza taşmasına sebep olursak geri dönüşte bizim belirlediğimiz yolu takip etmesini sağlayabiliriz. ve bizim belirlediğimiz yol ilede kendi exp. imizi çalıştırabiliyoruz. linux içinde root exp yazmanın mantığı bu. diyelim ki linux ta bi modül de şöyle bi fonksiyon olsun:
(unutmayın bu buffer işinde süper değilim hatta kötüyüm sadece ingilizce dökümanlardan çıkardığım mantığı anlatmaya çalışıyorum)

işte linuxta ki bir misali modülümüz ve içinde şu kodu barındırıyor olsun (kodu .c uzantılı kaydedin) :

void main(int argc, char **argv, char **envp) {

char array[200];
strcpy(array,argv[1]);

}

kodumuzu kaydedip derliyoruz nasılmı şöyle:

zorlu@ZoRLu:~/Masaüstü$ gcc buf.c -o buf1
buf.c: In function 'main':
buf.c:4: UYARI: 'strcpy' yerleşik işlevinin uyumsuz örtük bildirimi
buf.c:1: UYARI: 'main' için dönüş türü 'int' değil
zorlu@ZoRLu:~/Masaüstü$ chmod 777 buf1

ve derledikten sonra chmod ayarınıda yapıp çalıştırıyoruz:
zorlu@ZoRLu:~/Masaüstü$ ./buf1
ve şu hatayı alıyoruz:

Segmentation fault ( yani core dumped)

şimdi küçük bi işlemle dosyamıza veri gönderiyoruz:

şekilde gibi belli bir veriden sonra buffer olayı gercekleşiyor



şimdi core dumped hatasını alabileceğimiz veri miktarını buluyoruz ve ben buldum kurduğum ubuntuda:

zorlu@ZoRLu:~/Masaüstü$ ./buf1 `perl -e 'print "A" x 362'`BBBB
Segmentation fault

işte asıl işlemler bundan sonra başlıyor yok efenim eax, jmp vs vs daha okadar ileri gidemedim. umarım azda olsa sizde mantığını anlarsınız
 
Dizi