"Şeytan İçinde ki Sestir; O Sese Kulak Ver"

-Zorlu BUĞRAHAN-

5 Temmuz 2009 Pazar

yeni hack yöntemi ( lamzor metod )

zone-h.org a bakıyodum bişe gözüme carptı xx.gom/index.php?option=com_weblinks simdi metottan biraz bahsedeyim ( şahsen ben tasvip etmiyorum kullananlarıda kınıyorum :D ) siteye giriyosunuz joomla kurulu siteye üye oluyorsunuz ve sonra link ekle diyorsunuz ekleyeceğiniz linke, title a vs hacked bilmem kim yazıyosunuz ve link ekle diyorsunuz alın size hack :S bumudur amuğa goyum yani hack, hackerlık bu mudur ? ben hacker değilim ama biliyorum ki hackerlık vs bu değil bokunu cıkarmayın su işin :S he yinede sen bize dork ver biz kendimizi kandırmak istiyoruz diyorsanız alın size dork:

dork: inurl:"index.php?option=com_weblinks"

hatta yıldızlı sitelerede cakmak istiyosanız:

dork: inurl:"gov.*/index.php?option=com_weblinks"

yav akıllı olun amk benden tavsiye nickinizi böle seylerle karalamayın ;)

NoT: lütfen Yanlış anlamayın, sadece yakıstıramıyorum ;)

0 yorum:

 
Dizi