"Şeytan İçinde ki Sestir; O Sese Kulak Ver"

-Zorlu BUĞRAHAN-

24 Nisan 2009 Cuma

işte bir zone scripti daha

şimdi scripti beraber inceleyelim. scriptte ilk basta hersey normalmiş gibi görüniyo fakat biraz tarattığımızda rfi ve sql açıkları ile birde shell mevcut :) shell direk gözükmüyor hatta işini bilen kişiler tarafından hazırlandığıda belli oluyo tebrik etmekte lazım şimdi bakalım:

rfi:






sekilde de gördüğünüz gibi sadece bir rfi var oda system/sayfa.php de include edile dizin verisidir. oysa dizin verisi tanımlansa bu açık ortadan kalkacak bilerek tanımlanmamış ;) yada hiç buna bile gerek kalmadan ../alt.php şeklinde include edilse yine böyle bir sorun olmuycak yani sırf açık mevcut olsun script kullanıldıktan birkac gün sonra çakalım :D

gelelim başka bir açığa ama bu benimde hoşuma gitti beğendim. önce shell i css/spread klasörünün içine yerleştirmişler tabi bunu şifrelemişler yani bakınca direk shell olduğunu görmeniz mümkün değil hani sistem dosyasıymış gibi algılamanızı sağlıycak. benim hoşuma giden teknik ise kendi hazırladıkları index.html dosyasında bu dosyayı göstermemeleri. yani siz girdiğinizde bütün dosyaları görceksiniz yani adamlar herseyi tasarlamıslar. alın size sosyal :D ama ciddi manada ben beğendim tekniği ;) neyse bi kaç görüntü verdim inceleyin umarım demek istediğimi anlamıssınızdır. scriptleri lütfen körü körüne alıp site açmayın inceleyin ;)







0 yorum:

 
Dizi