"Şeytan İçinde ki Sestir; O Sese Kulak Ver"

-Zorlu BUĞRAHAN-

11 Mayıs 2009 Pazartesi

2.6.9-34.EL root video

dün 2.6.9-34.EL server buldum biraz kurcalayıp rootladım video ya da cektim server ı muhtemelen yeniliyolar yoksa link vercektim sizlerde girip kurcalayasınız diye. bu işe yeni başlayanlar için faydalı olcaktı neyse böyle root vs olayları çok oluyor fakat iş yerinde olduğum için video çekemiyorum yine olunca server ı yayınlarım sizlerde kurcalarsınız. video yu ben pek beğenmedim çünkü anlatım vs yapamadım öyle aceleyle çektim ( bazı bölümlerde bekliyorum mass.pl yüzünden oraları hızlıca geçebilirisiniz ). video hakkında bi kac uyarı yapayım winamp kullanın media player da yazılar vs çok küçük gözüküyor belkide sadece benim pc de olmustur. eğer media player da sizde de aynısı olursa winamp ta izleyin. video da ki bazı kelimelerin vs kısaltmaların anlamınıda açıklayım bari :D geldim dediğim yerlerde anlayın ki en az 10-15 dk geçmiştir. müşt = müşteri demek :D bu kadar daha ne diyim sorunuz vs olursa yorum olarak belirtin.

DOWNLOAD

0 yorum:

 
Dizi