"Şeytan İçinde ki Sestir; O Sese Kulak Ver"

-Zorlu BUĞRAHAN-

10 Eylül 2009 Perşembe

y0t hacklendi :))

evet bugün bi girdim götmaster, çükboy ve ekibi bizim siteye çakmıslar nasıl üzüldüm bilemezsiniz :D aslında beni sevindiren nokta neydi biliyormusunuz götmaster kendine sunucu kiralamıs ama nasıl olmussa hacklenmiş yani serverda birtek deadmaster.com var ve oda hackleniyor vay anasını nasıl basardın bunu götmaster :D ( bknz: http://zone-h.org/mirror/id/9576499 ) he yani demek istediğim şu senin sunucuda senin sitenden baska hiç site yok ve sen index yiyorsan
y0t un hacklenmesi çok normal çünkü benm host aylık 1 dolar :D uzun lafın kısası y0t hacklendi zaten forum olayı bitmiştir die ben konu açmıştım.

//NoT: götmaster(deadmaster) ananı zortlatırım (anladın sen)

2 yorum:

LifeSteaLeR dedi ki...

sen bunları kalemi alıyosun abi
bildiginin %1 ini bilmiyo daha milw0rmda 1 bugunu göremedik arkadaşın

ZoRLu dedi ki...

kardesim bunların alayı zıpzıp :D alayı itoğlu it :D

 
Dizi