"Şeytan İçinde ki Sestir; O Sese Kulak Ver"

-Zorlu BUĞRAHAN-

30 Temmuz 2010 Cuma

31 bin öğretmen alımı

2010 ağutos ayı atamalarında 31 bin öğretmen alımı yapılacakmış haberi duyunca sevindim heycanlandım ama hüzünlendim de. gecen sene 44 bin öğretmen ataması yapılmıştı toplamda bu sene 41 bin atama yapılmış olacak. beni üzen bu değil gecen sene yapılan sınıf öğretmeni atamasıydı tek seferde yanılmıyorsam 12 bin sınıf öğretmeni alınmıştı. bu sene de pdr alımı yüksek olacak şeklinde söylentiler var. eğer dedikleri gibi 15 bin pdr ci alırlarsa bizim hayaller suya düşebilir beni üzen tarafı bu. alım sayısının 31 bin oluşu da ilginç a.q ya 30 bin yapın yada 32 bin niye 31 bin :D

2 yorum:

LifeSteaLeR dedi ki...

abi sen bu dönemde atanacan ben eminim:D

ZoRLu dedi ki...

ağzın bal yesin kardesim ya nasip beklemedeyiz inş dediğin gibi atanırız

 
Dizi