"Şeytan İçinde ki Sestir; O Sese Kulak Ver"

-Zorlu BUĞRAHAN-

4 Kasım 2010 Perşembe

Sefa Topsakal - Korkuyorum

amatör mamatör( o neyse artık ) ama sesi güzel kızın( her nekadar isim soyisim kız değilmiş gibi göstersede :)) )

Sefa Topsakal - Korkuyorum
Yükleyen HuzunlerinPrensi. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaÅ�ayın!


Ağlamışsın yalan söyleme
Anlamışsın sevgisiz olmazmış
Özlemişsin elinde kalem
Mısralarında özlem ve sitem..

Becerememişsin birtanem
Yazılarından anladım..
Okudum çok ” özledim ”
Bende çok, çok ağladım..

inan birtanem, inanki
nefesini hayal ettim..
Avundum düşlerimle
Seni kendime inandırdım ben..

Korkuyorum sana söylemeye
ya beni sevmiyorsan eğer..
Ya beni reddedersen
işte o an bittim ben !

inan birtanem, inanki
ikimizi hayal ettim..
Avundum gülüşünle ,
Seni kendime inandırdım ben..

0 yorum:

 
Dizi