"Şeytan İçinde ki Sestir; O Sese Kulak Ver"

-Zorlu BUĞRAHAN-

16 Ekim 2009 Cuma

beynimde buffer overflow :( msnim hacklen(me)miş olabilir

şurdan vardım o kanıya birincisi hiç oturum acılmadı benim msn de a.q hiç olmasa hacked by x yazıp hava atardı hackleyen ben rastlamadım rastlayan olduysa burdan bildirsin lütfen ;) ikincisi benim msn ile bloğuda hackleyebilirdi fakat herhangi bi hamle yapılmamış yani sifre talep edip bloğu ele gecirebilirdi hackleyen kişi. geriye tek bi ihtimal kaldı msn şifremi değiştim fakat şimdi hatırlayamıyorum. o günlerde buffer overflow ile meşguldüm en sonunda başardım 2 program için buffer overflow exploit yazdım onu başardım fakat farkında olmadan beynimde de bi hafıza taşması oldu mu diye düşünmüyor değilim :( biraz mola vermenin zamanı geldi gibi :(

3 yorum:

LifeSteaLeR dedi ki...

abi özlettin kendini yaw :F piyasada yoksun buffer owerflow uda tebrik ederim :) arada giriyom kafeden

SonKralice dedi ki...

cok kolay bi yöntem var :$
hotmail sadece 2gb destekliyor
biri sana 2gbden fazla mail yolladiysa
hotmail otomatikmen hesapini kapatiyor :)

ZoRLu dedi ki...

hesap kapalı deil :S live id yada pass yanlıs diyo ;)

 
Dizi