"Şeytan İçinde ki Sestir; O Sese Kulak Ver"

-Zorlu BUĞRAHAN-

10 Ekim 2009 Cumartesi

fuu msn im hacklenmiş :))

yeni msn: admin@yildirimordulari.com

trt-turk@hotmail.com hacklenmiş msn deki ben değilim link falan verirse tıklamayın hackleyeni tebrik ediyorum aslında yüzyüze tebrik etmek isterdim de bi türlü benim msn de online olmadı. kim hackledi şurda bi yorum ile kendini tanıtsın tabi öyle ben hackledim demekle olmuyor bi kac delilde versin misal eski parolam neydi :D yada benim msn acıkken bi ss çeksin vs vs :D hackleyeni cidden tebrik ediyorum
yeni msn adresim: admin@yildirimordulari.com

//gençler kişi listemin yedeği yoktu zaten ihtiyacımda yok sadece kankalarım eklese yeterli olur :D

4 yorum:

SonKralice dedi ki...

walla ilginc.. bende sasirdim..
msnin nasil hacklenmis?
trojan veya keylogger yemediginden eminmisin?
yoksa imkansiz..
veya seni iyi taniyan biride smci flnda olabilir?
verdigin gizli sorular felan?
kolay ise cok kolay msnini alabilme imkani var.

+ msnde link verildiginde tikladinmi?
kaynak codlarina baktinmi?
icinde logger gibi birseyde olabilir :)

Adsız dedi ki...

benimde msn hacklendi binlerce msn hacklendiği sırada benimde msn hacklendi seninkide hacklenmiş


586 ZoRLu 31b9d7823088519bccabc89df581b7ee 6RI trt-turk@hotmail.com

bütün hacklenen msn leri paylaşmışlar buda senin ki :S

ZoRLu dedi ki...

binlerce kişiyi hacklemişler hakkaten :(

Adsız dedi ki...

HeRoTuRK

bu hacklenen kişilerin hepsi galiba hackle uğraşanlar

ben sizi msn ye ekledim msn niz işte burda diye ama bi türlü online olmamıştınız :D

ama benimde kafamı karıştırıyor 12 bin küsür msn nasıl hacklendi :S

 
Dizi