"Şeytan İçinde ki Sestir; O Sese Kulak Ver"

-Zorlu BUĞRAHAN-

16 Eylül 2008 Salı

Nedim Doğan'ın dramı

Biliyorsunuz Kurtlar Vadisi adlı dizide hüsrev ağanın sağ kolunu oynamıştı nedim doğan ve kısa bir süre önce lenf kanserine yakalanmış görünce şok oldum Allah tan acil şifalar diliyorum kendisine. işte detaylar:



Kısa bir süre içerisinde lenf kanserine yakalanan ve tanınmayacak derecede zayıflayan Nedim Doğan’ı Mega Magazin programı görüntüledi. Evinde yatan Nedim Doğan dostları tarafından aranmamaktan şikayetçi. “Oynamadığım dizi televizyon kalmadı, ünlü ünsüz herkes bir kere arasa, üç ay kimsenin aramasına gerek kalmaz o üç ay da bana yeter toparlanmam için” diyerek ilgi isteyen Nedim Doğan, kendisine Levent Kırca ve Ercan Yazgan’ın aradığını Levent Kırca’nın Borum’daki evinde eşiyle kendisini 5 gün misafir ettiğini söyledi.


Her yeri yara
Nedim Doğan’ın vücudu hastalıktan dolayı yara dolu. “Şu anda ağzım yara su içemiyourum doya doya bi su içeyim, karnımı doyuracağım, sete koşacağım” diyen Nedim Doğan, bu zamana kadar biriktirdiği paranın ancak 1-2 ay kendisine bakacağını söyledi. İyileşir iyileşmez sete koşacağını da söyleyen Nedim Doğan, “zaten levent kırca bekliyor, tiyatro oyunları hazırladım ben hazırım kendimde güç bulursam atacam sahnelere, tiyatroya koşacağım, şartlar ne olursa oynayacağım, inşallah ama inanıyorum ki ben sahnede öleceğim, onu da çok istiyorum” diyor.

Sevgimizi anlatamadık hastalığımızı anlattık

Medyanın kendisi gibi karakter oyunucularına ilgi göstermediğinden de yakınan Doğan, bu siteminini şu sözlerle anlattı: “Sevgilerimizi aşklarımızı anlatamadık hastalığımızı anlattık. Halkımız hastalığımızı bilmek ister”.

1945 yılında doğan Nedim Doğan, 1966 yılında Bakırköy Halkevi'nde tiyatroya başladı. 1982 yılına kadar öğretmenlikle tiyatroyu bir arada yürüttü. 1982 yılında öğretmenlikten istifa ederek Ercan Yazgan - Bülent Kayabaş tiyatrosunda profesyonel oldu. Çevre Tiyatrosu, Nokta Tiyatrosu, Ali Poyrazoğlu Tiyatrosu, Yasemin Yalçın Tiyatrosu çalıştığı tiyatrolardır.

Kaynak: http://www.panafilmforum.com/viewtopic.php?f=9&t=41556&st=0&sk=t&sd=a&start=15

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bugün kaybettik allah rahmet eylesin

 
Dizi