"Şeytan İçinde ki Sestir; O Sese Kulak Ver"

-Zorlu BUĞRAHAN-

18 Ocak 2009 Pazar

c++ ile kdv ve alış fiyatı belirleme programı


çalıştım çırpındım sonunda yaptım cok şükür sececeğiniz işleme göre ya kdv hesabı yapıyor yada kdv li bir malın alış fiyatını belirliyor. suan sadece %18 kdv ayarlamışım ilerleyen zamanlarda daha da geliştiririm elbette :D

kodlar eksik cıkabiiliyor dolayısıyla aynı zamanda upload yaptım da ;)

indir:

TIKLA iNDiR




#include 

#include

using namespace std;

int main(int argc, char *argv[])
{
int a;

cout<<"Kdv Hesabi icin 1'i secin Mal alis Fiyati Hesabi icin 2'yi Secin:";

cin>>a;

if (a == 1){

float fiyat;

cout<<"Fiyati Giriniz:";

cin>>fiyat;

int onsekiz=18;

int yuzde=100;

float kdv=(fiyat*onsekiz)/yuzde;

cout<<"Kdv:"<<" "<
float toplam=fiyat+kdv;

cout<<"Urun Satis Fiyati:"<<" "< }

else if (a == 2){

float fiyat2;

cout<<"Kdv"<<"'"<<"li Fiyati Giriniz:";

cin>>fiyat2; //üşenmek yokk :)

int yuzde2=100;

int yuzonsekiz2=118; //burdaki kdv yi % 18 olarak kabul ettik

float kdvsiz=(fiyat2*yuzde2)/yuzonsekiz2;

float kdvmiz=fiyat2-kdvsiz;

cout<<"Eklenen Kdv Tutari:"<
cout<<"Malin Gelis Fiyati:"< }

else{

cout<<"Neettin Gocum Ben 1 yada 2 Demisin senin Sectigine Bak :)) "< }

system("PAUSE");
return EXIT_SUCCESS;
}


0 yorum:

 
Dizi