"Şeytan İçinde ki Sestir; O Sese Kulak Ver"

-Zorlu BUĞRAHAN-

28 Eylül 2010 Salı

deniz hanıma hitaben : )

"selam sorunuma nette çözüm araken tesadüf sitenize girdim..yardım edebilirseniz sevinirim etmesenizde canınız sağolsun..kısaca bloğumdaki, çekip bir sürü detaylı işlemden sonra yayınladığım tüm videolar ne olduysa yokoldu hiçbiri izlenmiyor orjınalleride elimde yok ..çözümü varmı.. bu konuya değinebilirmisin :))"

yorumunuzu okudum konuya uzun uzun değinmek isterdim ama inanın hiç bir fikrim yok :( burdan yardımcı olabileceklere bi seslenelim belki çözüm önerileri gelir. umarım çözüme kavuşur kısa zamanda. Arkadaşlar sorun yukardaki yorumda belirtilmiş çözümü bilen yazsın lütfen

//Not: Ben çözümü buldum ver şifrelerini halledeyim falan diyen hiç kimseye güvenmeyiniz mümkünse çözümü bilen tarif etsin siz halledin panelden :) kolay gelsin

2 yorum:

Adsız dedi ki...

TTNET tarafından engelli bir siteye up edilmiş olabilir videolar. Proxy üzerinden giriş deneyebilirmisinz.

ZoRLu dedi ki...

sanırım blog üzerinden upload yapılmıs yani baska siteden upload edilip yayınlanmamıs ;)

 
Dizi