"Şeytan İçinde ki Sestir; O Sese Kulak Ver"

-Zorlu BUĞRAHAN-

13 Eylül 2010 Pazartesi

Ozan ARİF - Değişen Kim




DEĞİŞEN KİM?


Allah'ını seven dosdoğru desin,
Değişen ben miyim yoksa onlar mı?
Şeriat siz olun parmağı kesin
Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?


Bize katil diye ağır hakaret
Edenlerle ben mi kurdum hükumet
Beni de yargıla ama insaf et
Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?


Ben mi ihraç edip vekil susturdum,
Veya bakan dövüp, terör estirdim,
Bir sürü gönülü ben mi küstürdüm,
Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?


Dikkat et burada her işin başı,
Ne ülkü doydular ne ülküdaşı,
Ben mi size dedim yol arkadaşı,
Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?


Doğrudur, konuştum, asla susmadım,
Çünkü ben yanlışa imza basmadım,
Apo denen iti ben mi asmadım,
Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?


Ben asmamış olsam, o ipi atmam
Atarsam Meclis'te piç eli tutmam
Nezaket, mezaket ben bunu yutmam
Değişen ben miyim, yoksa olar mı?


Eşarplı bacımı ya vekil seçmem,
Yahut da seçersem başını açmam,
Kavga ise kavga, kavgadan kaçmam
Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?


Nerde o beraber yapılan toylar,
O güzel geceler, o kurultaylar,
Kurultay da olsa, gelmiyor baylar,
Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?


Sen geldin mi sanki derseniz şimdi
Derim ki gelip de kovulan kimdi
Ben geldim, kurultay benim işimdi
Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?


Değişmek başkadır, gelişmek başka
Ben hala bağlıyım o eski aşka
Başbuğum söylerdi, sağ olsa keşke
Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?


Ülkücülük ölçüm, tartım da aynı
Kuralım da aynı, şartım da aynı
Ve onlara rağmen, partim de aynı
Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?


Ozan Arif yeter, kafidir bunlar
Anladıysa eğer erbaş olanlar
Başçavuş da eşek değil ya anlar,
Değişen ben miyim, yoksa onlar mı?

OZAN ARİF

2 yorum:

Dr.Ly0n dedi ki...

abi orda kardeşliği gördüm
devlet bahçeli artık iyice sıçtı hala solun peşinden gidiyor bikere daha solun peşinden gitti apoyu asmadılar :D

ZoRLu dedi ki...

aynen öyle kardeşim hatta bide videosu var oda denk gelsin onuda yayınlıycam o gün apo piçinin asılıp asılmaması konusunda söylediği söz şuydu sayın ecevit ne dediyse odur :S

 
Dizi