"Şeytan İçinde ki Sestir; O Sese Kulak Ver"

-Zorlu BUĞRAHAN-

19 Ağustos 2010 Perşembe

hobaaa eğitim full


işte gelde sorular çalındı amuğa koyum deme. benim girmediğim deneme kalmadı fullenecek sınavı da biliyoruz zor sınavıda bu seneki eğitime basit diyen adamın amına koyarım la hiç mi basit sınav görmedik sabahki basitti itiraz eden? efenim ? ses yok. ama eğitim zordu sabahkini fulleyemeyen adam eğitimi hiç fulleyemez rahat 10 tane kaynaklarda dahi olmayan bilgileri bilmeyi gerektiren soru vardı hem nerde görülmüş 300 üstü kişinin şimdiye kadar eğitim fullediği :S tabi bu ne kadar doğru bilemiyorum işte yazıya denk geldiğim site işte resim ;) benim devletimize ve hükümetimize güvenim sonsuz eminim ki gereken yapılacaktır sadece su fulleyenler ve fulle yakın yapanlar devre dısı bırakılsa dahi yeter sınavın iptaline gerek bile kalmaz

kaynak:

http://www.sesiniduyur.org/detay-41-_kpss_2010__da_kopya_olayi:_iste_kanit.html

kaynak 2:

http://www.memurlar.net/haber/174657/

0 yorum:

 
Dizi