"Şeytan İçinde ki Sestir; O Sese Kulak Ver"

-Zorlu BUĞRAHAN-

24 Ağustos 2010 Salı

velet - askın inadına

ne dediğini zaman zaman anlamayabilirsiniz ama sözler harbi süper ;)

eller gülümün elini ellemiş
şimdi allahın beni durdursun

velet - askın inadına [ by ogusan sungur ] | izlesene.com



bazen şarkılarla anlatırsın duygunu
bazense siirlerle
bezen sevdiğin uzaklarda olur
o nedenle ver sihiri gönder güvercinle
ben bi kuşum ve yanına geliyorum
kanımda bi not seni seviyorum
her gece camında gülümü bekliyorum
melek gibi yatışını izliyorum
yetmiyor bize ne bana nede sana
yanına gelsem ama bana gelecek bela
güneş doğuyor gülüm uyanacaksın
hadi ay parçam ,,,sana elveda!
kalbim alev alsın seviyorum
buralar sana uzak bunu biliyorum
ben güneşin amma sönüyorum
çağırsınlar gülümü duyamıyorum
biliyorum sana gelmek zor gibi
beni gören olsa derdi yok bunun evi
sensizlik ilk aşkın misali
bendeyse eski kötü mazi
yarim beni sevsin benide duysun
elimi beline koyup öyle uyusun
el bebek gül bebek gülümün dikeni
gönül yaramıda dikecektir elbet
yarim bana gelsin elimi tutsun
kanadımın hasreti acımı unutsun
eller gülümün elini ellemiş
şimdi allahın beni durdursun
gülüm sana bakmaya kıyamıyorum
sen benim namusum dokunamıyorum
sıcak tenin tenime değdimi alev alip
mum gibi karşında eriyorum
kalbinin zindanına beni bağla
ol bi dalga , fırtınayada kapılma
gel vur yanaş benim limanıma
alt üst et gemide ben ve koca tayfa
yazdım kazıdım adını bi ağaca
yaprak dökümü aşkım bahara
kar düşerse gülüm kapının önüne
girsin bir tohum gözünün içine
bak gözüm dinle bu şarkı SANA
besteler yazdım ben senin adına
aşklar dikendir basalım inadına
gülüm yanlızım yetiş imdadıma
yarim beni sevsin benide duysun
elimi beline koyup öyle uyusun
el bebek gül bebek gülümün dikeni
gönül yaramıda dikecektir elbet
yarim bana gelsin elimi tutsun
kanadımın hasreti acımı unutsun
eller gülümün elini ellemiş şimdi
allahın beni durdursun
sen bir kurşun kalbime sıktın
sensiz yaşamaktan gülüm bıktım
günlerim sayılı sana kavuşacam
kanadı kırık güvercinle barışacam
aylar bana yıllar gibi geldi
gülümün gülüşü gözümün önündeydi
acılar verdim nedeni neydi
onca acıya rağmen beni sevdi
gülüm biliyon mu bu şarkı sana
kuş ol bir öpücük kondur şurama burama
bu gecede sensiz yastıksa koynumda
taşıyom gülüm adını boynumda
bu şarkıyı özel birine yazdım
ve birkez daha adını andım
aşkın inadına sevecem seni
aşkın inadına sevecem seni
yarim beni sevsin benide duysun
elimi beline koyup öyle uyusun
el bebek gül bebek gülümün dikeni
gönül yaramıda dikecektir elbet
yarim bana gelsin elimi tutsun
kanadımın hasreti acımı unutsun
eller gülümün elini ellemiş şimdi
allahın beni durdursun

0 yorum:

 
Dizi